Opreklamere oppe din virksomhedsvækst

En top udøvende indkaldt mig sent på natten. Han var stadig vågen klokken 3. Han fortalte mig, at han ikke har sovet sidste 3 nætter. Problem på hans arbejdsplads fungerer det effekt på hans ægteskabelige liv med kone. Selv om problemet i arbejdsliv var håndterbar til en vis grad. Men bundlinien var på vej mod syd. Han var altid travlt med at løse problemer i omfanget af skyldig ignorerer sker i markedet. Han ønskede hjælp med at løse problemet.
Hvad kunne være en løsning på sit problem? Er der en permanent løsning til enhver forretningssituation? Kemien i business er en hurtigt skiftende gener meget forskellige fra menneske. Der kunne ikke være nogen fix løsning orlov alene en permanent til ethvert problem. Problemer i erhvervslivet er forpligtet til at hæve deres hoveder før eller senere. Vil du gerne holde løse problemet på bekostning af vækst?
Min observation og forslag er, hvis din tid er at få rodet op mere end 30% i dag til dag problemet med din virksomhed, kan der være et meget alvorligt problem ved hånden. Det er det klare tegn, enten du har brug for en person at løse disse problemer og få huset i linje eller du er på vej lige ind i døde væggen. Det er bare noget af tiden; du vil ende på gaden, der vil gå nogen steder.
Alle topledere er skyldig i denne egenskab. Vi alle lærte at løse problemet er mest vigtigt som gamle ordsprog siger. Hvis du ikke er en del af løsning, er du en del af problemet. Men lad mig forklare ingen organisation har overlevet og flyttede at blive førende bare ved at løse problemet.
Tage eksempel på Digital, Compaq og Amdahl osv. De alle fik problemet, de løst det, men i forbindelse med løs der fokusere på innovation. Som Peter Drucker sagde, er”markedet en barsk, der vil afvise selv den mest trofaste tjener uden en krone af fratrædelsesgodtgørelser”. Alle disse én gang kongen af industrien gik til spiraler af problemer og tabte jorden til andre på andre spillere. Compaq spiste DEC og HP spiste Compaq. Nu står HP i samme dilemma.
Hvis vi ser på markedet og førende på markedet. Det er meget tydeligt, at vækst kan løse en helvedes masse problemer selv. Faktisk i en voksende virksomhed problemer bare ikke ankommer på alle. Men du kan ikke vokse hele tiden, det er lov af markedet. Men du er nødt til at innovere i din business indsigt at se nye marked til at hoppe i, før din gamle en slår dig ihjel under sin egen faldende vægt. Kun lejlighed ikke problemet kan løse problemet permanent. Det er død tidspunktet for enhver organisation, når dens innovation motor tørrer op. Hvis de ikke kan se nogen nye marked og mulighed for. De vil blive dræbt i denne race, hvor ethvert produkt liv er fik kortere dag.
Digitale og Compaq blev ledere i deres respektive segment ved at udnytte muligheden. Og innovative nye tilbyder til kunde. Og da de blev ledere, forfængelighed dræbt deres innovative sind og i processen fik de afbrudt af andre.
Så løse dine problemer, men slappe af og ikke mister du syn på muligheder. Som gammel ordsprog siger, er vores produktivitet direkte forbundet med vores evne til at slappe af.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *